Somebody loves you

Började dagen med att försova mig, typiskt. Kom till skolan en timme efter utsatt tid, men det löste sig genom att jag fick vara med på tillfället efteråt; med andra gruppen. Det var gestaltning, så inget invecklat precis. Läraren är väldigt snäll, så jag är glad att hon föreslog det.
 
Sen skulle jag egentligen suttit och snackat med min basgrupp om uppgiften vi hade, men de hann gå innan jag kom ut. No biggie, tar igen det imorgon. 
 
Sen stack jag iväg till socialen efter att jag krånglat med att skriva ut papper från CSN. Allt inlämnat nu, och jag tänkte åka till nästa stopp; Gibraltargatan, för att lämna studieintyg och skaffa billigt gymkort på fysiken. Men när jag åkte förbi Centralstationen var jag så trött att det bara inte gick att fortsätta, trots att jag bara en stund tidigare hade svept i mig en energidricka. Lustigt. 
 
Så nu har jag precis klivit av vagnen på kära gamlestadstorget och är på väg hem. Ska ta en dusch och sedan slänga mig i sängen med min cola och några goa filmer!
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Ebba eller Nona, 23, Göteborg

+
Katter, Satan, stjärnor, glass, minttu, spel, tuggummi, kyssar, motorcyklar, snö, öl,
salt & vinägerchips, spritpennor, musik, konstiga människor, hippies, stenar, djur, The Sims, gräs, hud, ljud, kramar.

-
Pretton, lakrits, jägermeister, choklad,
falska människor, svett, mens, vapen,
finnar.


Follow on Bloglovin