Nya kläder och nya Maggio

Idag har jag inlett min gruppterapi, skickat paket, hämtat paket, postat ett viktigt brev, lämnat in återansökan till soc och umgåtts med Ida och Jenny. Pretty sweet, kan man ju säga.
Min septum är tillbaka, vet dock inte hur jag känner för den än. Kanske blir medusa i stället. Vet inteee.
Klippte även av mina två senaste festivalband, så nu är båda handlederna rena och stiliga. Känns bra.

Jag ska snart sova, för jag är så himla trött. Men först får ni finfina Maggio's nya singel och lite bilder på mig. För det är så det går till i den här bloggen, stå ut!
 
  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Ebba eller Nona, 23, Göteborg

+
Katter, Satan, stjärnor, glass, minttu, spel, tuggummi, kyssar, motorcyklar, snö, öl,
salt & vinägerchips, spritpennor, musik, konstiga människor, hippies, stenar, djur, The Sims, gräs, hud, ljud, kramar.

-
Pretton, lakrits, jägermeister, choklad,
falska människor, svett, mens, vapen,
finnar.


Follow on Bloglovin