Det är dags igen

Jag växer upp, och i takt med det ändras min blogg. Som vanligt. Men i januari flyttar jag till min egen lägenhet, så det här lär väl bli en blogg om inredning de första månaderna, haha! Jag är så sjukt pepp på att börja göra om och fixa. Ska bli så himla kul!

Och jag har för övrigt mått asbra hur länge som helst. Eller ja, i ca två veckor i alla fall. Lite längre kanske! Triggern var väl att jag äntligen gjorde slut med mitt ex. Det har legat och väntat länge, och jag tror att vi båda visste att det skulle hända förr eller senare. Så, ja! Jag känner mig glad och fri.

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Ebba eller Nona, 23, Göteborg

+
Katter, Satan, stjärnor, glass, minttu, spel, tuggummi, kyssar, motorcyklar, snö, öl,
salt & vinägerchips, spritpennor, musik, konstiga människor, hippies, stenar, djur, The Sims, gräs, hud, ljud, kramar.

-
Pretton, lakrits, jägermeister, choklad,
falska människor, svett, mens, vapen,
finnar.


Follow on Bloglovin