Kurslitteratur och läppstift

Hej mina vänner! Idag mår jag lite bättre. Det beror nog på att jag träffat en utav mina två bästisar i stan nyss, Philip. Vi fönstershoppade lite skor och åkte lite spårvagn. Och pratade förstås, det var trevligt.

Jag har nu skickat iväg några slantar till en vänlig kvinna någonstans i sverige som säljer en bok till mig som ja kommer att kunna använda till min utbildning som börjar nästa torsdag! Har introduktion på onsdagen först, men sen sätter det igång. Jag måste fortfarande köpa fyra böcker till, men det får väl lösa sig.

Jag ångrar att jag tog på mig läppstift, så ska gå och tvätta bort det nu.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Ebba eller Nona, 23, Göteborg

+
Katter, Satan, stjärnor, glass, minttu, spel, tuggummi, kyssar, motorcyklar, snö, öl,
salt & vinägerchips, spritpennor, musik, konstiga människor, hippies, stenar, djur, The Sims, gräs, hud, ljud, kramar.

-
Pretton, lakrits, jägermeister, choklad,
falska människor, svett, mens, vapen,
finnar.


Follow on Bloglovin