Trouble sleeping

Det blev inget åka hem till Natalie. Jag orkar inte, är för sjuk haha. Ska kolla på Glee och sova tidigt kanske. Väntar på sms från en special someone, men lär få vänta länge. Så dålig på att smsa, orkar inte.
 
Oh well, det här var ett kul inlägg. Kan dela med mig av att jag saknar Thomas som dog för lite över en månad sedan, och jag håller på att brista. Kan fortfarande inte förstå att han är borta. Vi hade en massa planer, som nu aldrig kommer att bli av. Fan. Don't do drugs, kids.
 
I morgon ska jag orka ringa till vårdcentralen och boka en tid för att kolla upp min hårbotten efter psoriasis + få något för min förbaskade hosta + kolla upp kliande stuff på mina händer. Hoppas inte att det är skabb igen. Hade det en gång 2010, och det är en gång för mycket kan jag lova.
 
Mitt liv är inte så händelserikt. Ska lyckas skrapa ihop lite pengar till julklappar åt pappa och sis. Mamma vill ju inte ha något ändå. Mormor borde få något med, lite svårt att veta vad bara. När jag blir vuxen/gammal lär jag bara ge folk pengar. Typ "här, köp det du vill ha för jag vet faktiskt inte vad du vill ha".
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Ebba eller Nona, 23, Göteborg

+
Katter, Satan, stjärnor, glass, minttu, spel, tuggummi, kyssar, motorcyklar, snö, öl,
salt & vinägerchips, spritpennor, musik, konstiga människor, hippies, stenar, djur, The Sims, gräs, hud, ljud, kramar.

-
Pretton, lakrits, jägermeister, choklad,
falska människor, svett, mens, vapen,
finnar.


Follow on Bloglovin